• Persoonlijke Aanpak
  • Premium Installatieservice
  • Verzending €5,-

9.4


Verzenden & Retourneren


Nadat je je bestelling bij idav.nl hebt geplaatst gaan we direct aan het werk om de door jou bestelde artikelen zo snel mogelijk te leveren. Door in te loggen op je account kun je de status van je bestelling bekijken. We hanteren de volgende statussen:

  •  Verwerken: Je bestelling is ontvangen en wordt in ons magazijn voor je ingepakt
  •  Betaling in behandeling: Soms kan het even duren voordat je betaling bij ons binnen is. Zodra we je betaling hebben ontvangen wordt de status gewijzigd.
  •  Afgerond: Je bestelling is overgedragen aan PostNL en zal in de meeste gevallen de volgende werkdag worden bezorgd
  •  Geannuleerd: De bestelling is door IDAV.nl of door de klant geannuleerd. Mocht je al betaald hebben dan wordt het bedrag binnen 14 werkdagen op je rekening terug gestort.

Je kunt bij idav.nl kiezen uit 1 bezorgoptie:

  •  Bezorging door PostNL: Je bestelling door ons ingepakt en aangeboden aan PostNL of UPS / DHL via onze partners. Voor de verzending van (brievenbus) pakketten betaal je slechts €5,-.  Je ontvangt een track & trace code waarmee je je bestelling kunt volgen. In de meeste gevallen wordt je pakket binnen een aantal dagen. Bij het bestelde product vind u een indicatie van de levertijd.
  • Hoe laat de bezorger aan de deur staat kun je zien door op de track & trace link te klikken.
  • Kosten voor bezorging naar andere landen dan Nederland zijn vanaf €19,- 

Wat moet je doen als het pakket niet wordt bezorgd?

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je je pakket zo snel mogelijk en zonder problemen in huis hebt. Maar er kan natuurlijk altijd iets misgaan. Heel vervelend, maar we zullen er in dat geval alles aan doen om het zo snel mogelijk voor je op te lossen. Heb je je pakket niet ontvangen terwijl dit redelijkerwijs al bezorgd had moeten zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via telefoonnummer +31 (0) 35 700 97 00 of stuur een e-mail naar [email protected]. We laten je dan zo snel mogelijk weten hoe we ervoor gaan zorgen dat je alsnog je bestelling ontvangt.

Je persoonlijke gegevens wijzigen

Natuurlijk is het bij idav.nl altijd mogelijk om je gegevens aan te passen. Wil je een bestelling op een ander adres laten bezorgen of wil je je gegevens permanent wijzigen dan kun je inloggen in je account. Hier pas je ook heel eenvoudig je overige gegevens aan zoals je e-mailadres. Lukt het niet om je gegevens aan te passen, stuur ons dan een e-mail of bel met de klantenservice. Wij zullen de aanpassing dan voor je verzorgen

Retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt uw RMA aanvraag indienen via https://www.idav.nl/account/orders/ Hier kunt u de bestelling selecteren en de RMA indienen. Indien u als gast heeft afgerekend en dus geen account heeft aangemaakt dient u eerst een account aan te maken via https://www.idav.nl/account/register/ Let op! U dient wel hetzelfde e-mailadres te gebruiken dat gebruikt is bij de bestelling. Op deze manier wordt de bestelling gekoppeld aan het gecreëerde account.

Daarna navigeert u naar https://www.idav.nl/account/orders/ Hier kunt u de bestelling selecteren en de RMA indienen. Nadat u de RMA heeft aangemaakt kunt u de bestelling retourneren. Let op! Retouren zonder een RMA worden niet geaccepteerd! Graag ook (wanneer mogelijk) het Track en Trace nummer bij uw RMA aanvraag vermelden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. IDAVbehoudt het recht voor om een restocking-fee bij de klant in rekening te brengen, afhankelijk van de toestand van de geretourneerde goederen. Deze restocking-fee wordt afgetrokken van het te crediteren bedrag.

Garantie

Bovenstaande procedure kan ook gebruikt voor (defecte) producten die u wilt retourneren i.v.m. met garantie. Let op! Wanneer wij de RMA ontvangen en het defect blijkt niet onder garantie te vallen of het product werkt wel gewoon naar behoren zijn alle gemaakte kosten (verzendkosten en onderzoekskosten) voor eigen rekening. Retourneren kan naar (met als referentie het ordernummer):

idav
Kruisweg 14
3764 DD Soest
(Geen bezoekadres, alleen op afspraak)
Tel: +31 (0) 35 700 97 00

Aankoop via bedrijfsnaam en btwnummer
Een aankoop via een bedrijfsnaam en/of btw-nummer valen niet onder het herroepingsrecht, dit wordt beschouwd als een zakelijke aankoop. In overleg zullen wij hiervoor een passende oplossing vinden. Zo zullen bijvoorbeeld de retourkosten niet worden vergoed.

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

vergelijk0

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »