• Persoonlijke Aanpak
  • Premium Installatieservice
  • Verzending €5,-

9.4


Garantie & klachten


Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Voor een garantie afhandeling kunt u een RMA aanvraag indienen via:
https://www.idav.com/account/orders/
Hier kunt u de bestelling selecteren en de RMA indienen. Indien u als gast heeft afgerekend en dus geen account heeft aangemaakt dient u eerst een account aan te maken via: https://www.idav.com/account/register/
Let op! U dient wel hetzelfde e-mailadres te gebruiken dat gebruikt is bij de bestelling. Op deze manier wordt de bestelling gekoppeld aan het gecreëerde account. Daarna navigeert u naar https://www.idav.com/account/orders/

Hier kunt u de bestelling selecteren en de RMA indienen. Nadat u de RMA heeft aangemaakt kunt u de bestelling retourneren. Let op! Retouren zonder een RMA worden niet geaccepteerd! Graag ook (wanneer mogelijk) het Track en Trace nummer bij uw RMA aanvraag vermelden. Let op! Wanneer wij de RMA ontvangen en het defect blijkt niet onder garantie te vallen of het product werkt wel gewoon naar behoren zijn alle gemaakte kosten (verzendkosten en onderzoekskosten) voor eigen rekening.
Retourneren kan naar (met referentie het ordernummer):
idav
Kruisweg 14
3764 DD Soest

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

vergelijk0

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »